Klantenservice
0
Sluiten

We zorgen dat je niet verdwaal

Filters

    Retourneren

    30 dagen bedenktijd

    Niet blij met je ontvangen product(en)? Dit kan bij ons binnen 30 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden. Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed. Je hebt 30 dagen om het retour te melden en vanaf het moment van melden 14 dagen om de bestelling te retourneren. Het herroepingsrecht geldt enkel voor consumenten en niet voor bedrijven.

    Wanneer het product ongebruikt is kan dit (goed verpakt) retour gestuurd worden.

    Zodra de retour bij ons binnen is wordt het door ons gecontroleerd of het inderdaad ongebruikt is. Wanneer de retour is geaccepteerd ontvang je hiervan een email.

    Het retouradres is:
    LEDClear.nl
    Hortensialaan 30 A
    6851 TB Huissen

    Is je bestelling kapot of incompleet aangekomen? Neem dan vooral eerst contact op met onze klantenservice. Zij zullen u verdere instructies geven voor dat je het terug kunt sturen.

    Elk defect dat gemeld wordt kan door onze gekwalificeerde reparatieafdeling beoordeeld worden. Dan kan worden vastgesteld of het een fabricagefout betreft of niet.

    Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?
    Nadat je een melding van herroeping hebt ingediend, heb je nog 14dagen om je bestelling te retourneren. Hierbij raden wij wel aan om je bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.

    Wanneer krijg ik mijn geld terug?
    Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 3 dagen na aanmelding herroeping. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd indien alle bestelde artikelen zijn geretourneerd.

    Retourneren van grotere artikelen die door onze eigen bezorgdienst LEDClear zijn geleverd
    Neem eerst contact met ons op. Je kunt er voor kiezen om het artikel zelf terug te brengen of het door ons te laten ophalen. Let op: voor het ophalen rekenen wij ophaalkosten. Je mag het niet zomaar retour sturen met PostNL of een andere bezorgdienst.

    Let op: gemonteerde artikelen of artikelen zonder originele doos kunnen niet retour.

    Moet ik betalen voor de retourkosten?
    Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant, tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst. Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Melding sluitenMeer over cookies »